7 Mart 2009 Cumartesi

tutuk ben...


Dün eşimin doğumgünüydü, 19 Şubat anneciğimin, 20 Ocak babacığımın... Ama hiçbirininkini vaktinde bloguma yazamadım. Unutkanlık desem değil, sanki sadece ürettiklerimi yazmam gerekiyormuş gibi geliyordu bazen... Anneciğimin hediyesini sadece geceleri yapabildiğim için uzun sürdü, tığla zincir çekip iğneyle şekil verdim, diktim. Ama keşke aşama aşama fotoğraflayıp bloguma vaktinde koysaydım. Bazen dışa çok kapalıyım, içimi, özelimi açmakta zorlanıyorum. O konuda da blogum yardımcı olacaktır bana, inşallah...
İyi ki doğdunuz sevdiklerim... Annem,Babam,Kocam... Hayat sizlerle güzel... Allahım gölgenizde sağlıkla huzurla bir hayat nasip etsin hepimize...

9 yorum:

GeCe dedi ki...

geçmiş tüm doğumgüneleri kutlu olsun bundan sonra yazın nice güzel yılar dilerim hayırlı kandiller

öz dedi ki...

teşekkür ederim,size de hayırlı kandiller...

alpernatif dedi ki...

hatırlamanız bile onlara yeter
(kendi doğumgünümü dahi unutan bir şaşkın olarak en içten sözlerim :D)

öz dedi ki...

samimi sözleriniz için teşekkürler, bazen ben de kendimi doğumgünleri konusunda kötü hissediyorum...

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Geçmiş doğum günleri kutlu olsun:)

Adsız dedi ki...

Nice mutlu senelere, hep birlikte...canlarim benim....

Kültür Mantarı dedi ki...

ziyaretin için tşk ederim

Adsız dedi ki...

Canım doğum günün kutlu oslun.
Sevgilerimi yolluyorum.

fortuna dedi ki...

geç oldu ama, bende doğum günlerini kutlar, sağlıklı, mutlu ömürler dilerim.çooook öpüyorum hepinizi.sevgiler.