26 Ekim 2015 Pazartesi

Keçeden kitap ayracı

Keçe ile çalışmayı çok seviyorum. Rengarenk, yumuşacık bir materyal. Üstelik yaptığınız herşey de çok hoş duruyor.
 
Aslında, keçeden kestiğim harfleri aplike ederek pofuduk yastıklar yapmayı daha çok seviyorum. Harfleri şablonsuz kesmek müthiş keyif veriyor bana, sanki keçe plakasındaki gizli harfi açığa çıkarıyor gibi hissediyorum. Ancak, harfler büyük büyük olunca çok parça artıyor. Yastıklarıma bakmak için buraya tıklayabilirsiniz.
 
Artan parçaları nasıl değerlendirebilirim diye düşünürken ortaya bu kitap ayraçları çıktı. Yine şablonsuz kestiğim harfleri, incecik dikişlerle birleştirdim. Arkalarının da fotoğrafını çektim, temiz çalışmışım yani :)
Geçen sene yılbaşında bu ayraçlardan epeyce yapıp dostlarıma hediye etmiştim. Ne yazık ki, fotoğraflarını çekmemişim. Ama anneciğim ve kardeşiminkiler hala benimle olduğu için size fotoğraflarını gösterebiliyorum.




Hiç yorum yok: